Amikor baba- és gyerekszoba kiegészítőket, dekorációt keresünk, számtalan márka kínálata között válogathatunk: folyamatosan új nevekkel bővül a piac, illetve a világszerte ismert óriás vállalatok is előszeretettel szolgálják ki az igényeket. Vagyis egy kisebb vállalkozásnak nem könnyű felhívni magára a figyelmet. De nem lehetetlen. Ezt bizonyítja a Lilipinso története is.
A Lilipinso küldetése
A Lilipinso sikerében nagy szerepet játszott a két alapító szakértelme, illetve művészetek iránti szenvedélyük. Sandrine Guigou, kétgyermekes édesanya, több évig dolgozott a médiában, gyerekkönyveket írt és gyerekeknek szóló magazinokban is közreműködött. Hozzá csatlakozott Frederi Scotto, aki üzleti stratégia kialakításban, szervezéssel és fejlesztéssel kapcsolatos kérdésekben rendelkezik több éves tapasztalattal. Együtt építették fel azt a sikeres márkát, amely ma már több mint 25 országban van jelen és több mint 900 viszonteladó értékesíti termékeiket. Többek között a babyberry is, hiszen a Lilipinso termékei Magyarországon egyedül nálunk kaphatók. Guigou és Scotto célja, hogy a termékek segítségével érzékenyítsék a gyerekeket. Szeretnék, ha már fiatalon megértenék, milyen erejük van a különböző művészeti ágaknak, hogy később valóban értékelni tudják az alkotásokat.
A Lilipinso valójában egy nagy család
„Az én tehetségem a tehetség megtalálása” – mondta Guigou a Playtime magazinnak. Ebből, illetve az alapítók rövid bemutatásából már sejtheted, hogy az ő erősségük nem a minta- és formatervezés terén rejtőzik. De akkor ki készíti azokat a lenyűgöző grafikákat, amelyek a Lilipinso védjegyévé váltak? Több mint 60 tehetséges művész, akikkel a márka rendszeresen közreműködik. A Lilipinso csapatához a világ minden tájáról csatlakoztak az ügyes kezű, kreatív dizájnerek: például francia, szlovén, izraeli, japán, amerikai és román tervezővel is dolgoztak már.
Érdemes megemlíteni, hogy az alkalmazott grafikusi munkák esetében a cégek gyakran nem tüntetik fel a dizájn ötletgazdájának a nevét. Ezzel szemben a Lilipinso minden esetben megjelöli, ki tervezte az adott kollekciót/terméket, ezzel is támogatva az egyéni alkotókat. Sőt, a márka weboldalán személyesen is bemutatják őket. „Minden művész megteremtette a saját világát. Például Lucie Bellion romantikus stílusa – amihez egy kis bohókás érzet is társul – tökéletes volt a nosztalgikus, lányos témához” – magyarázta Guigou.
Mesés kollekciók, amik közül lehetetlen egy kedvencet kiválasztani
Az alapítók folyamatosan várják az alkotók jelentkezését, és ha valakinek a stílusát szimpatikusnak találják, akkor lehetőséget kap a bemutatkozásra, egy kollekció megtervezésére. Ugyanis a Lilipinso az új termékeit kisebb-nagyobb kollekciókban dobja piacra – a márka különlegessége és egyik legnagyobb előnye, hogy a falmatricákat, a tapétákat, a szőnyegeket és a posztereket úgy tervezik meg, hogy tökéletes harmóniában legyenek egymással. Így ha megtetszett egy minta, akkor a Lilipinso termékeivel könnyű összehangolni a gyerekszoba dekorációját. Ráadásul a katalógusban színkóddal jelölik, milyen festék illik a stílushoz, hogy ezzel is segítsék a vásárlókat. Természetesen egy grafikus több kollekciót is megálmodhat, ha az alapítók, illetve a vásárlók is elégedettek a munkájával. Ennek köszönhetően az sem ritka, hogy két teljesen különböző kollekció darabjai remekül párosíthatók egymással. Hiszen a tervezők egyedi, jellegzetes stílusa minden munkájukban felfedezhető, legjobb példa erre Nina Stajner különleges világa, aki a Lilipinso egyik legnépszerűbb tervezője és a magyar vásárlóknak is az abszolút kedvence.
A babyberry kínálatában rengeteg gyönyörű Lilipinso terméket találsz, biztosak vagyunk benne, hogy mindenki talál ízlésének megfelelő gyerekszoba dekorációt! Ha pedig a Lilipinso márka teljes kínálatára vagy kíváncsi, a márka legújabb, 2020-2021-es katalógusában is érdemes körbenézni: ha bármi megtetszett, mi szívesen segítünk a kiszemelt termék beszerzésében.